هیئت محبان امیر علقمه شهرستان بروجرد

این هیئت توسط تعدادی از عاشقان حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام تاسیس گردید .

هیئت محبان امیر علقمه شهرستان بروجرد

این هیئت توسط تعدادی از عاشقان حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام تاسیس گردید .

هیئت محبان امیر علقمه شهرستان بروجرد

مراسمات ما شب های جمعه زیارت عاشورا ، سینه زنی و سخنرانی است .
در طول ایام محرم مراسم هر شب انجام می شود خ 18 متری شمالی کوچه شهید نصرالهی پلاک 3 منزل حاج حبیب نوروزی . شبهای جمعه زیارت عاشورا و دهه اول محرم . مدیر وبلاگ رامین یوسفی 09365358281

طبقه بندی موضوعی
Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/ Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/ Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/ Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/ Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM

دریا

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲ ق.ظ




دریا صدا زد ای لبت عطشان، من آبم
آبی بنوش ای آتشت کرده کبابم

عباس گفت ای آب حاشا کز تو نوشم 
آید صدای ناله‎ی اصغر به گوشم

دریا صدا زد ساقی عطشان که دیده؟! 
ای بحر را هم داده آب از اشک دیده

عباس گفت ای آب آتش شو به کامم
پیداست در تو عکس لب‎های امامم

دریا صدا زد تا کنی یاریّ عترت
از من دهانی تَر کن ای دریای غیرت

عباس گفت از تشنگان شرمنده هستم 
آخر نگاه فاطمه باشد به دستم

دریا صدا زد تو همه هستِ حسینی 
نیرو بگیر از من که خود دستِ حسینی

عباس گفتا اوست مولا، من غلامم
بی او بُوَد آب روان آتش به کامم

دریا صدا زد ای زده آتش به هستم 
من چون تو بر داغ لب تو تشنه هستم

عباس گفتا تشنه‎تر از تو رباب است 
در سینه‎اش آتش به جای شیر ناب است

دریا صدا زد گر نمی‎نوشی ز من آب 
آب از چه همره می‎بری با این تب و تاب

عباس گفتا وعده دادم بر سکینه
تا آب آرم بهر گل‎های مدینه

دریا صدا زد ای همه ایثار و صبرت 
زیبد که تا محشر بگردم دور قبرت

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۸
احمد یوسفی

نظرات  (۲)

۱۸ مهر ۹۳ ، ۰۱:۱۹ احمد یوسفی
ولادت با سعادت امام علی النقی (ع) مبارک 
۱۸ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۰ کربلایی رضا
ابروی آب برد و اب روی آب ریخت .تشنه کام  وتشنه لب ساقی میان اب سوخت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی